2012. február 2., csütörtök

Camembert és csirke

Amikor próbáljuk kienni a hűtőből a dolgokat…akkor összekutyulok ezt-azt, de néha egész jó sül ki belőle.

Már egy ideje várt sorsára ez a camembert sajt, csirkemellet hét elején vettem, salátához akartam megpirítani. Volt még itthon pár szem alma, ami valamiért nem akart elfogyni már egy ideje, hagyma (új és lila) meg amúgy is mindig van itthon, olaj és fűszer is.

Nokedlis oldalán láttam annak idején ezt a sült camembert receptet, és ma ez volt az alapja a vacsorának (vagy legalábbis ennek hatására készült a mai).

A hagymát felaprítottam, kevés olajon megpirítottam rádobtam a nem túl apróra vágott csirkemellet és a megpucolt, felszeletelt almát, megfűszereztem (só, bors, szerecsendió, fokhagyma, majoranna) kicsit összesütöttem.

Átöntöttem egy üvegtálba, fóliával letakartam és 30 percig 170 fokon sütöttem, majd utána rákockáztam a camembert sajtot és visszatettem még 20 percre, de most már 200 fokra.

És kész is volt.

Én szívem szerint rizst ettem volna hozzá, de Tib közölte, hogy nem kéne hozzá semmi köret, együk csak így köret nélkül. Mondjuk, valami finom ropogós kenyeret is el tudnék mellé képzelni, bár tény laktató volt így is…

camembert

2 comments:

Unknown írta...

Ó Timi, ez nagyon guszta! Egyszer dugok el sajtot, mert nálunk ez a fajta csak ideig-óráig tart, valaki egyből felfalja! :)

De jó, hogy te is szeretsz igy kisérletezgetni! :)

Euthymia írta...

Oh, én nagyon szeretek kisérletezgetni :) bármit összekotyvasztok, amit itthon találok :)
Egy kérdés van: külön-külön megenném-e ? meg! akkor összekotyvasztva sem lehet rossz :) :) heheh

Megjegyzés küldése