2012. június 25., hétfő

Madártej süti

Már többször is láttam ezt a receptet régebben, most jött el az idő az elkészítésére! Több portálon lehet olvasni hasonló cimmel vagy madártej ilyen-olyan szelet cimen. Nekem a fenti tetszik a legjobban, hát ennél maradtam.

Ami még nagyon tetszett, hogy az elkészitése nagyon egyszerü, aránylag hamar el is készült és nagyon finom, izletes és dekorativ sütit kaptam a végén. No meg az elismerést és a hamarosan üres tálcát. Már megint! :)


Hozzávalók a tésztához:

8 db tojás fehérje
8 evőkanál cukor
8 evőkanál liszt
1 csomag sütőpor

Hozzávalók a sárga krémhez:

8 tojás sárgája
2 csomag vaniliás puding
1 evőkanál liszt
8 dl tej
25 dkg margarin
20 dkg cukor

Tetejére tejszin, dekorációnak bármi.

Én először a krémet készitettem el, mert annak hidegre kell kihülnie. A margarin és a cukor kivételével összefőztem a krémet majd hidegre tettem, kihütöttem.

Aztán elkészitettem a tésztát a szokásos módon, keményre vertem a tojások fehérjét, apránként hozzá adtam a cukrot majd a sütőporos lisztet. Közepes méretü tepsibe sütőpapirt tettem, beletettem a tésztát és 180 fokos sütőben kisütöttem. Nem kellett sok idő neki, kb. 20 perc. Mikor kisült, akkor lehuztam az aljáról a papirt és kitettem a tésztát is hülni.

Mikor már minden hozzávaló kihült, akkor a cukrot és a margarint habosra kevertem, majd hozzáadtam a pudingot és simára kevertem az egészet. A kihült tésztára simitottam, majd a keményre vert tejszint is (én hulalát tettem rá). A tetejét elsimitottam recés sütilapáttal és megszórtam egy pici kakaóval.

De több hasonló receptet találhattok ebben a témában a NoSalty-n is!

0 comments:

Megjegyzés küldése