2010. május 19., szerda

Hamis vadas


Azért hamis, mert én csirkéből készítem, viszont a végén az iz az tökéletesen becsap minket, mert mintha tényleg vadast ennénk.

Hozzávalók:

csirkemell vagy csirkecomb
pici vaj
vöröshagyma
paprika
répa
fehérrépa
babérlevél
bors
majoranna
mustár
ecet
tejföl
cukor

Elkészítés:

Készítünk egy pörköltalapot a vajból, hagymából, paprikából. Ha kész, akkor a csirkedarabokat ráhelyezzük erre, füszerezzük, a babérlevelet most tesszük mellé, az apróra vágott répával és fehérrépával, majd fedő alatt készre pároljuk az egészet.
Ha kész, akkor óvatosan kiszedjük a husit, a többit az edényben hagyjuk, csak a babérlevelet vesszük ki belőle. A tüzről levéve beletesszük a mustárt, tejfölt, cukrot, ecetet, majd botturmix-al összetörjük az egészet. Alaposan keverjük ki, majd kóstoljuk meg többször is, hogy elértük-e a kivánt izt. Tegyük vissza a tüzre, tegyük vissza óvatosan a husikat a szószba, forraljunk egyet rajta, és már kész is.

Köretként főttésztát vagy gombócot kinálunk hozzá, ami a képen van azt Németországból hoztam, nagy finom volt mellé.

Én jó bőven szoktam elkészíteni a pörköltalapot, mert nálunk mindenki nagyon szereti ezt a szószt, az a jó, ha a visszarakott husi elsüllyed a szószban!

0 comments:

Megjegyzés küldése