2010. május 4., kedd

Vegyek fagyigépet, vagy ne?

Tanácsra van szükségem, kérlek benneteket, hogy segítsetek!

Mivel ugye elég édesszáju a család, ezért nyaranta elég sok fagyit szoktunk venni. Igaz a legolcsóbbik fajtából, pont a mennyisége miatt. Voltunk nemrég Csilláéknál, ő ültette a fülünkbe a fagyigép hasznosságát, azért is kértem, hogy tegyen fagyireceptet is ide a blogba.

Esetleg van még másnak is fagyigépe? Elmondanátok a véleményeteket? Hálás lennék, ha mielőbb tudnátok válaszolni, mert szemezek egy géppel az e-bay-on, és holnap este lejár a szavazás!

Elsősorban az vezérel, hogy tudom mit eszik a család, meg azt eszik amit éppen szeretne, hiszen Csilla elmondása szerint 40 perc alatt kész a házi fagyi.

Esetleg tudnátok több fagyireceptet is feltenni? És esetleg cukormenteset is?


3 comments:

mimi írta...

ez engem is nagyon érdekelne!
én tavaly csináltam nyáron, de nem lett az igazi gép nélkül.
annyiban jó volt, hogy joghurttal és mézzel csináltam, így evett különböző piros gyümölcsöt és joghurtot a gyerkőc, de még jobb lenne "igazi" fagyi formátumban :)

Kóczi Csilla írta...

Csilla, szerintem nem fogjátok megbánni, ha beszerzitek. Úgyis mindjárt itt a nyár és lehet majd a mindenféle gyümölcsösökkkel is próbálkozni. Én nagyon szeretem a gépecskémet, nem bonyolult kezelni és nagyon fincsi fagyit kavargat ki nekünk. Eddig csak citromban utaztunk, az ismert okok miatt, de egy kis receptes füzetke is járt a masinához, tele mindenféle fagyikkal.Hamarosan rakok is fel belőlük. Találtam közöttük két cukormenteset is.:o)

mimi írta...

szia csila,

én vettem pénteken egy gépet. írtam róla a blogomban egy posztot ma. te megvetted végül?
én eddig nem bántam meg, a kettő fagyi amit már csináltam, nyomtalanul eltűnt :), illetve a mosogatnivaló az sajna nem...:)

Megjegyzés küldése