2012. január 26., csütörtök

Palacsintával töltött turós palacsinta


Tegnap láttam a facebook-on egy Mindmegettés megosztáson ezt az ötletet. Nem valami nagy dolog, de mégis érdekes, nem megszokott és bizony finom is volt. Mivel már éppen esedékes volt a palacsintasütés, hát elkészitettem ilyen módon!

A palacsinta receptjét nem irom le, azt szerintem mindenki tudja, én különben is üzemi mennyiséget készitek minimum 1 kg lisztből. A lényeg az, hogy először óriási palacsintákat kell sütni, majd mikor kisütöttem kb. a felét, akkor a tésztába kevertem pár ka

nál kakaóport. Jól kikavartam és most pici palacsintasütőben sütöttem ki ezeket.

A nagy palacsintát megkentem turóval, majd két kicsit is. Egymással szembe tettem a nagy palacsintára őket és szorosan feltekertem középig mind a kettőt. Megforditottam, kettévágtam középen és ilyen lett:

Az eredeti a képen sokkal szebb volt, mert vékonyabb is volt a palacsinta tésztája (az én kis családom nem szereti ugy, csak ha van mibe harapni), és sokkal több volt benne a turó. Na most, a belga turóból igy nézett ki, bocsi. Ha igazi turóból van elkészitve, akkor jobban látszik a fehér csik a palacsintában és gusztább lesz. De az iz igy is nagyon jó volt!

Én nem a recept alapján készitettem igy nem is emlékszem a nevére, de az ötletet a Mindmegette-től kaptam!

3 comments:

teller-cake írta...

Mekkora ötlet! :-) Nagy palacsintások vagyunk, de ilyet még nem is láttam!

Anazar írta...

Látom halmozod az élvezeteket ;-))

Unknown írta...

Nem magamnak, a családnak! :) (nem vagyok nagy édességfogyasztó, szerencsére :) )

Megjegyzés küldése