2012. január 24., kedd

Paradicsomos-mozzarellás hidegtál

Ezen a képen kicsit jobban látszik, a kép jobb sarkában látjátok!


A mai világban mindenhonnan hallunk a helyes étkezés fontosságáról. A mellett, hogy volt az asztalunkon egyszerü saláta is, egy szép nagy tányért megraktunk szeletelt paradicsommal és szeletelt mozzarellával. Arra azért figyeljetek, hogy a paradicsom nagysága kb. olyan legyen mint a mozzarella, mert akkor szép. Apróra vágtam friss bazsalikumot, alaposan megszórtam a találat vele, majd az egészet meglocsoltam olivaolajjal. Nagyon fini volt, mind elfogyott. Remek kinálgatnivaló!

Belgiumban sok helyen látni ilyen tálakat, gondoltam nálunk is sikere lehet, nem csalódtam benne, bátran ajánlom bárkinek, gyorsan el lehet késziteni és szépen is mutat a tálon!

0 comments:

Megjegyzés küldése