2011. december 8., csütörtök

Eper Mikulások

Tisztában vagyok vele, hogy az évnek ennek az időszaka a világ nagy részén nem éppen az eper szezon közepe... Mégis megosztom veletek az alábbi szenzációs ötletet, amit a neten láttam egy külföldi gastro blogger oldalon. A gyerekek körében hatalmas sikere volt (és az anyukák is lelkesen fotózták a Mikulás Hadsereget)...  :)

Az eredeti recept szerint az epreket felvert tejszínhabbal díszitjük. Sajnos nálunk olyan meleg van, hogy a tejszínhab néhány perc alatt szétfolyik szobahőmérsékleten, így nekem egy kicsit masszívabb krémet kellett kitalálnom: vaníliás pudingot főztem, és vajjal kikevertem, be a hűtőbe egy éjszakára, és máris adagolható a krém a habzsákból.

3 comments:

wannabe chef írta...

ÉN hófehér sattortára is tettem! Nézd meg, ha van kedved! Nagyon cuki lett!
http://wannabechef.eu/desszert/hofeher-teli-cheesecake/

Unknown írta...

Ezek annyira guszták, édesek! Nyami!

ribizlifozelek írta...

Nagyon jó!

Kipróbáljuk krémsajt-tejszín keverékkel.

Megjegyzés küldése