2011. március 31., csütörtök

mediterrán töltött krumpli - kartoffeln mit mediterranen füllung

mialatt 4 közepes krumpli egészben/ héjában majdnem puhára fö, elkészítettem a tölteléket. 10dkg fetasajtot összekevertem 10 dkg kecskesajttal, pici sóval, borssal, cayenne-borssal, egy marék apróra vágott aszalt paradicsommal, fekete olívabogyóval és petrezselyemzölddel.  a  félig kihült krumpliról levágtam egy-egy szeletet, majd óvatosan  egy kiskanállal a belsejét kivájtam. a krumplibelsöt hozzákevertem a sajtos töltelékhez és egy kiskanállal megtöltöm a krumplikat, tetejére reszelt sajtot szórtam és 200 °C-on 20-25 percet sütöttem. egy zöld salátával kiadós és gyors vacsora.

 

sült krumpli

während 4 mittelgroße kartoffeln  im ganzen gekocht werden, kann man in ruhe die füllung zubereiten: 100 g fetakäse mit 100g ziegenkäse, salz, pfeffer, cayenne-pfeffer,. einer handvoll getrockneten tomaten, schwarzen oliven und petersilie vermengen.

von den  leicht abgekühlten kartoffeln längs einen deckel abschneiden und die kartoffeln bis auf 1,5-2 cm aushöhlen. das innere der kartoffeln und den deckel mit einer gabel zerdrücken und zu der käsemischung geben. die kartoffeln damit füllen und mit geriebenem käse bestreuen.  bei 200 °C ca. 20-25 minuten backen. mit einem grünen salat servieren.

 

olíva kecskesajt

0 comments:

Megjegyzés küldése