2010. november 8., hétfő

Mozzarellával töltött csirkemell

Sandra csirkemelles receptajánlatán felbátorodva az alábbi finomságot készitettem el, bizonyos dolgokat elcsenve Sandrától, remélem nem haragszik érte! :) Viszont az eredmény nagyon fini lett és köszi az ötleteket!


Hozzávalók:
csirkemell
mozzarella sajt
sonka
bors
fokhagyma
tej
burgonya
reszelt sajt

A csirkemelleket óvatosan szétvágtam, kiklopfoltam, sóztam, borsoztam, fokhagymaporral megszórtam. Rátettem egy sonkaszeletet, majd vékonyra szeletelt mozzarellát és egymásra boritottam a két végét, fogpiszkálóval összetüztem.

A krumplit egyenletes kockákra vágtam, a tepsi közepére tettem a husikat, de előtte kevés vajjal bekentem a tepsi alját, a burgonyával körberaktam a husit, füszereztem, a husira raktam még reszelt sajtot is. Sandrától vett ötlettől vezérelve aljára tejet öntöttem, fóliával betakartam és először 50 percig sütöttem, majd fólia nélkül már csak piritottam rajta pár percet!

0 comments:

Megjegyzés küldése