2011. január 29., szombat

Gyors vacsora

Már pár napja bűzlött a hűtő az ajándékba kapott sajttól. Nagyon szeretjük a camambert sajtot, de ez most nagyon szagos volt. A nagyobbik felét megettük még a múlt héten, de kevéske maradt, ami minden hűtőnyitáskor emlékeztetett arra, hogy meg kéne már enni (dobozon is átütő szag).

Hideget nem akartam enni, de mihez lehetne még 2 falat camambert sajtot elhasználni?

Megmikróztam megint egy kis édesburgonyát, felkockáztam, megforgattam fűszeres olajban és tepsire öntöttem.

Felvágtam a camambert-t és rádobtam a fűszeres krumplidarabkákra.

vacsi

Előmelegített, forró sütőbe tettem és amíg rá nem olvadt és meg nem pirult, sütöttem.

Pikk-pakk elfogyott és már nem bűzlik a hűtő sem :)

A kép még sütőbe helyezés előtt készült, már nem volt alkalmam utána fényképezni, mert ráugrottunk a falatokra. A sajtot olvasszunk vacsorára ölet pedig innét jött.

Ja és jut eszembe, nektek van kötényetek?? És használjátok-e?? (nekem van és igen)

 

koteny

 

5 comments:

Notburga írta...

Édesburgonyát nagyon szeretjük mi is... A kötény eddig mellözve volt, most kaptam a mamámtól éppen. Talán használom, még idegenkedem töle :-)

Euthymia írta...

:) kíváncsi vagyok megbarátkozol-e vele :)
nekem van egy nagyon régi is, azt sajnálom hordani, mert még a nagymamámtól jutott hozzánk, hímzett, monogrammos, azt csak őrizgetem :)
ezt meg egy kedves amerikai barátomtól kaptam, ő varrta, hímezte bele a nevemet is. egyértelmű, hogy használom, hisz békás is :)

ORsi írta...

én is nagymamámtól kaptam egyet tavaly, amelyet 83 évesen hímezett ki télen (mert ugye olyankornincs mit csinálni). eddig még sajnáltam én is felkötni, de néha elöveszem, nézegetem és megsimogatom...

Csillu írta...

Van ám kötényem, egyenesen Magyarországról:

http://csumby.blogspot.com/2010/12/fekete-cica.html

Euthymia írta...

@Csillu:szép kis fekete-cicás (nekem is volt fekete macsekom régen, otthon, bár nem a kötényemen :):) köszi a hozzászólást :)

Megjegyzés küldése