2010. július 9., péntek

Gyors ebéd nagyétküeknek!

Sajnos fogalmam sincs, hogy mihez tudnám ezt a kaját hasonlitani, ha van valakinek ötlete a nevének, akkor szívesen veszem! Itt a nyáriszünet, gyors, finom és tápláló kajákkal kell betömnöm az éhes szájakat! :)


Hozzávalók:
- bármilyen sonka vagy maradék hus
- reszelt sajt
- főzőtejszin
- fokhagyma, bors, só
- tészta

A vizet feltettem forrni. Közben apróra vágtam a sonkát és forró vajon megpiritottam. Felöntöttem a tejszinnel, beletettem jó sok reszeltsajtot, füszereztem, és addig főztem, amig a sajt el nem olvadt és kissé be nem sürösödött az egész. Közben izlés szerint lehet füszerezni. A szószt a kifőtt tésztára halmoztam, reszeltsajttal megszórtam. Forrón nagyon finom!

2 comments:

ORsi írta...

csilla, ezt sztem minden gyerek imádja;-) nálunk még gomba szokott belekerülni. egyetlen megjegyzésem lenne hozzá: a fözötejszínért kár pénzt kiadni. a sima tejszín olcsóobb szokott lenni és a minösége is jobb. ez a fözötejszínesdi csak olyan népbutítás az élelmiszeripar felöl;-)

Unknown írta...

Gombát sajna nem tehetek bele, a család fele szereti, a fele nem, még az izét sem.

Itt többféle tejszint lehet kapni, különböző árakon, pár cent a főzőtejszin, azért használom azt ilyenekhez, a rendes tejszin kicsit drágább.

Különben volt, hogy nem volt itthon tejszin és tejfölt higitottam tejjel, más ize volt, de ugy is nagyon finom volt!

Megjegyzés küldése