2010. október 21., csütörtök

ŐSZI CSRIKECOMB

Én lennék az új :)

És elsőre hoztam egy finom (mai) őszi ebédünket:




Egy csodás őszi időhöz mi is dukálna jobban, mint egy finom zöldséges-gyümölcsös csirke?

Hozzávalók (3 főre):
3 csirkecomb
1 fej lilahagyma
3 sárgarépa
gesztenye (Én konzervet használtam)
2 mandarin
4 fej gomba
1 alma
rozmaring, só, bors

Megpucolom a zöldségeket és gyümölcsöket, és kb egyforma nagyságúra vágom. Egy sütőtálba pakolom, sózom, borsozom, hozzáadom a rozmaringot, meglocsolom kb 2-3 evőkanál olivaolajjal, majd ezt az egészet összeforgatom. Kb 1 deci vizet öntök rá. A csirkecombokat szintén sózom borsozom (Én a bőrük alatt is szoktam, mert evéskor lehúzzuk róla), majd ráhelyezem a zöldséges-gyümölcsös ágyra, és már mehet is a sütőbe.
Kb 170 Con sütöm, - néha visszalocsolom a szafttal - amíg szép pirosra nem sül a bőre.

3 comments:

Macsek írta...

Üdv itt Sandra :) nagyon kellemes látvány a vacsorátok (bár én vega vagyok.. :)) ) szerintem ki fogom próbálni a családnak, én meg répázok mellé :D:D
H friss gesztenyéből készíted, akkor előfőződ?

Csilla írta...

Kedves Sandra, ez csodásan néz ki, mi nagyon szeretjük a csirkét.
Őszi vagy sem, ez lesz ma a vacsora! És nyári csirkecomb néven tálalom, mert nálunk nyár van:)

ChezSandra írta...

Sziasztok,
Macsek, Én konzervből készítettem, de simán el tudom képzelni, hogy előfőzött, vagy előpárolt gesztenyéből legyen....

Csilla, kicsit irígy vagyok a nyárért, bár ma Nálunk 8 fok volt amikor a nagyobbért mentünk az oviba, de még ez is olyan kellemes volt. Egy szál kardigán elég volt. :)

Meséljetek majd, hogy sikerült :)

Üdv S.

Megjegyzés küldése