2010. október 13., szerda

Smoothie


Ujabb családi kedvenccel bővült a konyha, be szeretném mutatni nektek a smoothie gépünket:

Németországi bevásárlásunk során bukkantam rá. Sajnos már évek óta keresem azt, ami segitene abban, hogy Barnus több gyümölcsöt egyen. Ugy gondoltam, hogy ez talán segit, hiszen ha olyan helyre mentünk, akkor szivesen fogyasztott tejturmixot. Mivel nem is volt drága, hát beugrott a bevásárlókosárba.

És igen, győztem végre! Barnus soha ennyi gyümölcsöt nem evett, mint mostanában!
Az egyik kedvenc:

Banán (minden smootie alapja), alma, eper, tej, esetleg egy pici cukor.


Már javában használtuk, még fagyit is készitettünk benne, fél pohárnyi fagyasztott gyümülcs, fél pohár naturjoghurt, 1 dl tejszin és pici cukor összekeverésével. Nyami, nagyon finom, elhihetitek!

Barnuska kedvence a TopShop müsorok nézése. Fogalmam sincs miért, de szereti nézni, főleg a főzőseket. Egyszer csak kiabál, hogy gyere Anyuci, mert itt a mi kis gépünk is. Örültem, hogy magunktól is rájöttünk a kis turpisságokra, de adott még hasznos tanácsot a reklám, hiszen eszembe sem jutott, hogy mindenféle krémek, öntetek készitésére is alkalmas. Gyuszi azóta már készitett benne zöldségturmixot is, nagyon finom lett. Igazi paradicsompürét lehet vele késziteni mindenféle füszerekkel.

Mindenkinek ajánlom, aki szereti az egészséges finomságokat! Megéri a befektetést egy ilyen gép a konyhában!

8 comments:

ORsi írta...

:) tudod, hogy tej nélkül is lehet készíteni? vízzel lehet hígitani és szerintem úgy még finomabb;)

Unknown írta...

Csak a zöldségeseket próbáltuk ki tej nélkül.

Barnusnál óvatosan kell csinálni a dolgokat, a tejet el sem tudom képzelni, hogy elvegyem tőle, én már ennek is nagyon-nagyon örülök! De én ki fogom próbálni!

Ha van még hasznos tanácsod, akkor szivesen veszem!

JuditAu írta...

Ez miben más, mint egy sima turmix? Miért jó, hogy fejjel lefelé lehet fordítani? Bocs, ha butaságokat kérdezek, de nem láttam még ilyen kütyüt... :)

mimi írta...

én kókusztejjel szoktam "csalni". itthon lehet kapni a dm-ben kókusztejport, de van dobozos kókusztej is.
a por édeskésebb, akkor cukor se nagyon kell bele.
és fehér színű, szerintem föl se tűnik :))

Unknown írta...

Judit: mondjuk kicsi, fél liter elkészithető egyszerre, a tisztitással sincs nagy gond, van egy kisebb pohár, azt ráteszed vizzel megtöltve, megforditod és már kész is, nem nagy a gép maga, óriási a teljesitménye, csak igy tudja a fagyott gyümölcsöket szétapritani. Nem is tudom. Nekem mindig macerás volt előszedni a nagy turmixot, ezért igazából alig volt ez a része használva. Ez meg egy ügyes kis gép. Gondolom mivel a gyümölcsök lefelé potyognak a pohárba, hát azért is szétaprit mindent, de én inkább a teljesitményre és a vágó felületre is nagy sulyt fektetnék. Na meg, hogy nincs pocsolás, fröcskölés. Beleteszed a gyümölcsöt, megforditod, elszámolsz 10-ig és kész amit szerettél volna. A tisztitása pár másodpercig tart. A gyümölcsfagyik meg, hmmm nyami! Jobban nem tudlak meggyőzni, egyszerüen jó! :)

Unknown írta...

Mimi: a kókusztej az valami miatt jobb? Nem értek hozzá! Fogalmam sincs, hol lehet itt beszerezni, de biztos van, csak még nem kerestem.

Névtelen írta...

Kedves Csilla!
Szeretnék egy ilyen gépet venni. Meg tudnád mondani,hogy mekkora a teljesítménye? Nektek bevált? Köszi
Adri

Unknown írta...

Kedves Adri!

A gép 300 Watt-os, és igen, nagyon bevállt nálunk (4 gyerek mellett), csak ajánlani tudom!

Megjegyzés küldése