2010. október 14., csütörtök

tepsiben sült krumpli – ofenkartoffeln anders

enni továbbra is eszünk, igaz ez a blogon az utóbbi hetekben nem igazán látszik. ma este megint egy pillanatok alatt összeállítható vacsora készült. a többit csak a sütöre kellett bízni és íme: sült krumplivacsora a kamrából. mármint a  a spájz adta lehetöségekböl, mert ugye a sütöben és nem a kamrában sült.

6 közepes krumplit alaposan megmostam, ledörzsöltem, cikkekre vágva olívaolajon megforgattam, sóztam, örölt borssal és csilivel megszórtam, dugtostam közéje 4 fokhagymacikket és két cikkekre vágott salottát és egy cikkekre vágott limettát. alufóliával lefedve 35 percet 180 °C-on sütöttem, majd a fóliát (óvatosan) levéve 10 percet hagytam pirulni 220°C-on. medvehagymás füszeres túróval ettük.  mr. nokedli kommentárja csak annyi volt, hogy “te olyan jókat tudsz fözni”.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

für ein schnelles abendessen zu zweit… na ja, zeit ist relativ, aber in 5 minuten vorbereitet, den rest erledigt der ofen.

für zwei personen: 6 kartoffeln gut waschen und gut abbürsten, in spalten schneiden. diese mit zwei in vier geschnittenen schalotten und vier knoblauchzehen in einer feuerfeste form mit olivenöl begießen, salzen, pfeffern und chiliflocken bestreuen. die spalten einer limette dazwischenstecken, mit alufolie fest verschließen und für 35 minuten bei 185 °C backen, die alufolie vorsichtig abnehmen und bei 220 °C weitere 10 minuten goldbraun braten. mit kräuterquark servieren.

kommentar von mr. nokedli:”du kannst so gut kochen…”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 comments:

Bori írta...

Hú, ez milyen ötletes!! Nagyon guszta :-)

Rita írta...

Nekem is nagyon tetszik, ki fogom próbálni!

Megjegyzés küldése