2010. október 13., szerda

Spenótos tojásrántotta


Reggelire ajánlom az alábbi receptet!

Hozzávalók:

tojás
reszeltsajt
olivaolaj
spenót
fokhagyma
bazsalikumlevél
paradicsom

Elkészités:

A spenótot felforrósitott olivaolajra dobom, sürün kavargatom. Közben összezuzott fokhagymát adok hozzá, azzal sütöm tovább. Ha megsült, akkor lehuzom a tüzről, a tojásokat felverem és belekeverem a reszeltsajtot. A tüzre visszateszem a spenótot és a tojást ráöntöm, a tüzet mérsékelem, hogy a spenót meg ne égjen és letakarom fedővel, hogy átsüljön a tojás. Ha megsült, akkor tányérra csusztatom, paradicsonyot szeletelek, ráteszek egy-egy levél bazsalikomot és meglocsolom olivával.

Én nagyon szeretem, aki szereti a spenótot, annak mindenképpen ajánlom, hogy próbálja ki!


3 comments:

Rita írta...

Ez a spanyol tortilla de espinaca, azaz spenótos tortillának felel meg, nagyon finom, és tényleg egyszerű vacsorának való. Köszönjük!

Unknown írta...

Na, puff, nem is tudtam, hogy spanyol kaját csináltam. Szép! :)

judit012 írta...

Én ma ezt ebédre fogom megcsinálni. Köszi a tippet! :)

Megjegyzés küldése