2011. május 15., vasárnap

gyors juhtúrós lazacos tészta – schnelle nudeln mit schafskäse und lachs

megint egy nagyon gyors és egyszerü recepttel jövök. ennyire futotta az idömböl ma délután. mialatt kifött a tészta egy teflon serpenyöben 10 dkg juhtúrót hagytam  felmelegedni és elolvadni. hozzákevertem 2 evökanál tejfölt, frissen örölt fehér borsot, a forró szósz levettem a tüzröl és hozzáadtam egy nagy marék kaprot és 5 dkg apróra vágott lazacot.

P5132862_1

ein schnelles abendessen heute, mehr war zeitlich nicht drin. während die nudeln kochten, habe ich 100 g schafskäse in einer teflonpfanne warm werden lassen, 2 el saure sahne und ordentlich frisch gemahlenen weissen pfeffer darunter gerührt. die heisse soße vom herd genommen und eine handvoll frischen dill sowie 50 g lachs dazugegeben. schneller geht echt nicht.

3 comments:

Marika írta...

valóban gyors , és gondolom finom is!

Marika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Nagyon finomokat készítesz,ügyes vagy,látszik szereted a családod.Az Úr adjon erőt úgy a testiekben, mint a lelkiekben.
A VISZ választásról nem láttam senkinél bejegyzést,ha lenne időd írni az eredményről,köszi.

Megjegyzés küldése