2011. május 3., kedd

Zöldséges , sült krumplis , majonézes saláta

     Ennek a salátának a receptjét egy nagyon kedves vásárhelyi ismerősömtől hallottam , már évekkel ezelőtt. Valamiért sosem próbáltam ki még eddig. Most végre rászántam magam, és nem bántam meg! A gyerekek is szívesen falatozták.
  Elkészítése egyszerű, és nem kerül sok időbe. Az adagokat nem mértem, ezért most nem tudom megadni őket. De szerintem az étel fogyasztóinak számától nagymértékben függ.:)
  A megtisztított zöldségeket(petrezselyem gyökeret, zellert, sárga répát) nagy lukú reszelőn lereszeltem. Megsütöttem a hasábburgonyát, kavartam ki egy kevés majonézt (tubusossal is lehet) , az egészet összekevertem egy tálban, és ízlés szerint sóztam , borsoztam. Mi csak úgy hús nélkül fogyasztottuk, de el tudom képzelni köretnek is.
  Jó étvágyat!!


0 comments:

Megjegyzés küldése