2011. május 1., vasárnap

sült spárga vérnaranccsal, gorgonzolával és medvehagymával - spargel im ofen gebacken mit blutorangen, gorgonzola und bärlauch

e nagyon finom kombináció egyetlen hátránya, hogy az évnek csak nagyon kevés napján van spárga, medvehagyma és vérnarancs. biztos vagyok benne, hogy sima naranccsal és medvehagyma nélkül is nagyon finom.

spárga   vérnarancs

a spárgát meghámoztam, 3-4 centis darabokra vágtam, beletettem egy tüzállótálba (a spárgafejeket még nem tettem bele) meglocsoltam olívaolajjal, két vérnarancs levével, egy kis mézzel, sóztam, frissen örölt fehérborssal megszórtam. 180 °C-on 20 percet sütöttem, hozzátettem a spárgák végeit és további 10 percet sütöttem. a még forró spárgát megszórtam apróra vágott gorgonzolával és egy marék medvehagymával. friss pármai sonkával és fehérkenyérrel  tálaltam.

spárga 2

die kombination ist zwar genial, hat jedoch den nachteil, dass nur an wenigen tagen des jahres alle zustaten verfügbar sind. ersatzweise kann man auch normale orangen verwenden und den bärlauch weglassen.

spárga

den spargel schälen, in 3-4 cm große stücke schneiden, die spargelköpfe beiseite legen, den rest in eine auflaufform geben. etwas olivenöl, den saft von zwei blutorangen sowie etwas honig dazugeben, salzen und mit frisch gemahlenem pfeffer bestreuen. bei 180°C ca. 20 minuten backen, die spargelköpfe dazugeben und weitere 10 minuten backen. den heissen spargel mit klein geschnittenem gorgonzola und bärlauch bestreuen. mit parmaschinken und frischem brot servieren.

0 comments:

Megjegyzés küldése