2010. december 19., vasárnap

Bazsalikomos csirkemell

Vivitől kaptam ezt a receptet, kipróbáltam, bevált, megosztom hát veletek is. Ha valakinek "gyorsan finom" kell, ez egy remek választás.

Hozzávalók:
-csirkemell tetszés szerinti mennyiségben
-valamilyen sajt: mozzarella, trappista...
-paradicsom
-fűszerek: só, őrölt bors, bazsalikom, oregánó
-olívaolaj

Előkészítés:
A csirkemelleket ujjnyi vastagságú szeletekre vágom. Sózom, borsozom. Vékonyan felszeletelek annyi sajtot, ahány szelet csirkém van. Felkarikázom a paradicsomot.


Elkészítés:
A húst egy serpenyőben olívaolajon megpirítom, annyira hogy fehér kérget kapjon mindkét oldalon. Mikor ez megvan, fogom az egészet, belepakolom egy tepsibe a húst. Tetejére 1-1 szelet sajtot, és 1-2 karika paradicsomot rakok. Megszórom kis bazsalikommal, oregánóval. Kb. 17O fokon addig sütöm, amíg a sajt meg nem olvad, és el nem kezd barnulni. Rizzsel, sült krumplival, tálalom. Jó étvágyat!

3 comments:

Unknown írta...

Pyry, ez nagyon finom lehet, mai ebéd már meg is van!

Pyry írta...

Majd írd meg hogy ízlett! :)

Unknown írta...

Nagy sikere volt! MOndanom sem kell, hogy elfogyott mind egy szálig! Azért is tetszett, mert összeraktam egy jénaiban, mellé másik jénaiban kiflikrumplit és szépen megsültek együtt a sütőben. Én meg közben csinálhattam mást (vasaltam).

Köszi az ötletet, jöhet több is, itthon lesznek a gyerkők még 2 hétig ! :)

Megjegyzés küldése