2010. december 30., csütörtök

búék! – einen guten rutsch!

ilyenkor szokás mindenféle újévi fogadalmakat kötni. már csak azért is, hogy legyen mit megszegni az új évben.

ami a salátákat  illeti, nem is nagyon kell fogadkozni, annyira változatosan készíthetök és olyan finomak, hogy mindig akad új ötlet és új kedvenc. nálunk aktuálisan a zöld saláták meleg kiegészítéssel a befutók. ezzel a salátával  kívánok minden kedves idelátogató olvasónak nagyon boldog, sikerekben gazdag, egészséges új esztendöt!

személyenként 2 bacon-szeletet  egy teflon-serpenyöben megpirítottam, egy kis olajon üvegesre pirítottam 1 kis fokhagymacikket és egy apróra vágott salottát, hozzádobtam két marék csiperkét és ugyanennyi cukorborsót. sóztam, borsoztam. 2 perc után 2 ncikkekre vágott paradicsomotz is adtam hozzá, majd tüzhelyet kikapcsoltam.

rukola salátára tettem a meleg hozzávalókat, meglocsoltam olívaolajjal és balzsamecettel,  tetejére tettem a  bacon-szeleteket. pirítóssal és egy pohár borral tálaltam

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

wie wäre es, sich vorzunehmen, im nächsten jahr mehr salat zu essen? frei nach dem motto: leicht-lecker-gesund und dazu noch super abwechslunsgreich!

hier kommt mein kleiner warmer salat, nicht nur für salatliebhaber, sondern auch für die, die es mal werden wollen.

pro person 2 bacon-scheiben in einer teflonpfanne anbraten und zur seite stellen. in etwas öl eine knoblauchzehe und eine  schalotte glasig andünsten, champignons und zuckererbsen dazugeben, pfeffern und salzen, kurz anbraten, geviertelte tomaten dazugeben, den herd ausschalten und 2-3 minuten stehen lassen. das alles auf rucola-salat anrichten, mit olivenöl und balsamico würzen, mit dem bacon belegen und aufgetoastetem brot servieren.

2 comments:

Unknown írta...

Ez nagyon fini lehet, de szeretnék kérdezni! Mi az a salotta?

Névtelen írta...

sjalot/échalion/mogyoróhagyma.
:-)
olla

Megjegyzés küldése