2010. december 6., hétfő

Stefánia vagdalt



Hozzávalók:

1 kg darálthus
8 tojás
3 zsömle
kevés tej
2 közepes vöröshagyma
5 gerezd fokhagyma
bors
paprika
kolbász
zsemlemorzsa

5 db tojás keményre főzünk, a zsömléket a tejbe beáztatjuk. A darálthusra ráteszem az összes többi hozzávalót, a kinyomkodott ázott zsömléket és az összeset alaposan összekeverem. Ezt két részre vettem, vastag zsemlemorzsaágyra tettem az egyik adagot, téglalapot formáztam, majd a főtt tojásokat és a kolbászt felváltva a husi közepére fektettem, a széleit visszahajtottam, igy betakartam a tölteléket. A tetejét is alaposan megszórtam zsemlemorzsával és a két bejgliformáju husit kivajazott tepsibe tettem. Fóliával letakartam és 200 fokon 50 percig sütöttem, majd fólia nélkül még 10 percig piritottam.

Sajnos az én husijaim szétrepedtek, de ez az izükből semmit nem vont el. Én rizzsel vagy főtt krumplival tálaltam volna, de a gyerekek győztek most, sült krumpli lett mellé. Ne hagyjátok ki a savanyu uborkát mellőle, nagyon illik hozzá.

4 comments:

Hobbychef írta...

Finom. Kedvencem. Egy ideje már készülök rá, hogy elkészítem.

Euthymia írta...

Csilla, honnét tudtad, hogy pont ezt csinálom ma?? :) már pénteken megvettem hozzá a darálthúst.
én mondjuk, édeskrumplival meg pároltzöldséggel csinálom most, mert a Zuram így kívánta :)

Kóczi Csilla írta...

A nyál is összefutott a számban! Ezt meg kell csinálnom. Csilla, honnan veszed hozzá a kolbászt?

Bianka írta...

Nagy kedvenc a családban

Megjegyzés küldése