2010. június 24., csütörtök

Brazíliai banánsüti

Ezt a receptet egy brazíliai barátnőmtől kaptam és már sokmindenkinek továbbadtam. A sütit azért szeretem, mert különleges, de nagyon gyors elkészíteni (mindent összekeverek, formába öntöm és kész). És semmi extra nem kell, hogy otthon legyen, csak jó sok vaj és természetesen 2-3 banán!

Tehát a hozzávalók:
3 banán (én sokszor csak kettőt rakok bele-úgy is nagyon finom)
2 tojás
1 csésze cukor (én IKEA-s kb. 2,5 dl-eset használok és nem csurig öntöm a cukorral, hanem csak mintha vizet öntenék bele.)
200g vaj
1,5 csésze liszt
csipet só
1 csomag sütőpor
1 csomag vaníliás cukor.

Elkészítése:
170 fokra előmelegítjük a sütőt.
Kivajazunk és kilisztezünk egy őzgerincformát.
A vajat összkeverjük a cukorral, hozzáadjuk a tojásokat, majd a 3 banánt, amit előtte összemixeltünk.
Utána jön a pici só és végül a liszt. Maradhat egy kicsit csomós a tészta, nem kell túldolgozni (ez is csak gyorsítja az elkészítést :-).
45 percig sütöm 165 fokon!
Én van, hogy vanília fagyival tálalom! Jó étvágyat!
Hasonlóan könnyen elkészíthető francia csokisütivel érkezem legközelebb!

2 comments:

ORsi írta...

nem tudom, másnál hogy van, idöröl-idöre rámromlik egy-két-háarom banán. mielött ki kellene dobni, mindig lkeresek valami jó banános receptet. ez lesz a legközelebbi;-)

Névtelen írta...

Juhujj, mikor lesz már 'legközelebb'?? :-)

Megjegyzés küldése