2010. június 28., hétfő

vaníliás túrós eper - erdbeeren mit vanille-quark

annyira egyszerü, hogy nem is merem receptnek csúfolni. egy kézi habverövel alaposan kikevertem 20 dkg túrót 1 dl tejszínnel (itt a túró puhább állagú, az otthonihoz hozzákevernék kb. 1 dl joghurtot), 2 teáskanál mézzel és egy vaníliarúd kikapart beelsejével. egy órára a hütöbe tettem.

tálaláskor 10 dkg epret összeturmixoltam egy ek mézzel, majd négy pohárba töltöttem, rászedtem a vaníliás túrót, és feldíszítettem pár szem eperrel a krémet. nekünk annyira bejött, hogy pillanatok alatt megettük a 4 pohárkrémet. pedig a tegnap esti vacsora után  csak desszertnek készült.    

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         es ist so einfach, dass ich es noch nicht einmal ein rezept nennen würde. trotzdem ist es so lecker, dasss ich es euch nicht vorenthalten möchte.

man nehme: 200 g magerquark und verrühre es mit einem schneebesen mit 1 dl sahne, 2 ek honig und dem mark einer vanillenschote. für eine stunde in den kühlschrank stellen. vor dem servieren 100 g erdbeere im mixer mit 2 tl honig pürieren. die pürierten erdbeeren in 4 gläsern verteilen. darauf die quarkcreme geben und mit einigen erdbeeren dekorieren.

0 comments:

Megjegyzés küldése