2010. június 24., csütörtök

Tejfölök Belgiumban

Idegen orszába költözve, sok régi megszokott dolog eltünik, és sok uj élménnyel lehetünk gazdagabbak. Mégis, előbb-utóbb mindenki próbálja a régi megszokott izt kicsalogatni abból amilye van az adott országban.

Belgiumban sokan a lengyel boltokba járnak, mert ott lehet kapni a magyarhoz hasonló tejfölt, turót, stb.

Évekig mi is vagy onnan szereztük be, vagy megelégedtünk azzal a hig turós kutyulékkal, amit tejfölnek forditottunk. Aztán eltelt két év, és közölték velünk, hogy milyen finom tejfölök vannak Belgiumban. Szépen kértem, ugyan mutassák már meg! És igen, itt vannak a belga tejfölök a "créme epaisse" vagy flamandul a "zure room".

Próbáltam többet is lefényképezni, hátha igy könnyebben rátalál mindenki, mert bizony nincs pontos helye sajnos egyetlen áruházban sem. Egy biztos, ne a turók és joghurtok között keresse senki, ott nem fogja megtalálni!

Ezt itt az overijese-i Delhaize-ben találtam, a friss tejek mellett.


A következőre a Cora-ban akadtam, ez a tejszinek környékén volt a tojásos stand sorában.


Ez pedig a Carrefour-os tejföl. Ezt a Debroux-i áruházban a vajak és a tejszinek között leltem meg.


Sajnos itt nem rendezik be hasonlóan az áruházakat mint Magyarországon, igy mindenkinek ajánlom, hogy türelemmel keresse, biztos rá fog lelni egyik polcon a saját áruházában.

0 comments:

Megjegyzés küldése