2010. június 30., szerda

színes tésztaétel – bunte nudeln

a ma esti vacsora a véltelen szülöttje, mert utolsó pillanatban derült ki, hogy ahhoz a tésztához, amit szerettem volna készíteni, bizony nincs itthon semmi. mivel a tészta már fött, imporvizálni kellett.

elökerült a mélyhütöböl egy marék zöldbab, a hütöböl 10 dkg borsó, 2 szál új hagyma, 2 paradicsom és egy fetasajt. az elöbbi hármat egy kevés vajon megpirítottam, lekapcsoltam a  tüzet, hozzáadtam felkockázott a paradicsomot és a szétmorzsolt fetasajtot, sóztam, borsoztam, lefedve hagytam 2 percet állni, majd megszórtam böven poetrezselyemmel és a kifött tésztára stzedtem.    OLYMPUS DIGITAL CAMERA         ein schnelles abendessen aus resten aus dem kühlschrank: eine handvoll tk-grüne-bohnen, 100g erbsen,2 frühlingswziebeln, 2 tomaten, 200 g fetakäse, petersilie.   die ersten drei habe ich in etwas butter angebraten, die kochstelle ausgemacht, die kleingeschnittenen tomaten und den fetakäse dazugegeben. 2 minuten zugedeckt stehen lassen. slazen + pfeffern. mit petersilie bestreuen und  auf die  nudeln geben. 

0 comments:

Megjegyzés küldése