2010. május 2., vasárnap

Joghurt torta - egyszerű

Mint a bejegyzés is mutatja az “egyszerűn” van a hangsúly. Ez aztán tényleg olyan, hogy sütés meg minden egyéb nélkül tíz perc alatt elkészíthető. Tulajdonképpen nincs más dolgod, csak összeönteni a hozzávalókat, először is a joghurtot (én Danone családi méretűből kettőt öntöttem bele, majd hozzáönteni a zselatint és a cukrot – én édesítővel készítettem – cukorból 5-6 kanál kell bele, de szerintem akkor sincs gond, ha egyszerűen kihagyod, hisz a joghurt alapból valamennyire édes.

Szóval az előbb említett dolgokat összekevered majd kis lángon felmelegíted, de vigyázz, semmiképpen se forrjon! Ha ezzel megy vagy akkor megvárod míg kihűl; addig pedig kézi habverővel felversz másfél csomag tejszínhabot, majd ezt is hozzáöntöd a joghurthoz fél csomag habfixálóval együtt. Ha ezzel is megvagy és összekevertél mindent, akkor beleöntöd egy kisebb tepsibe vagy valami formába. Ahhoz, hogy egyszerűbbek kijöjjön tegyél az aljára háztartási kekszet, így olyan lesz, mintha valami piskóta lenne az alján, a tetejét pedig lehet díszíteni tetszés szerint akármilyen gyümölccsel vagy bármi mással. Nincs más dolgod csak hűtőbe tenni és várni, hogy „megdermedjen” ;)

Hozzávalók:

2 doboz nagy (családi) joghurt
2 dl tej
4-5 ek cukor-
fél zacskó habfixáló
1 csomag zselatin
háztartási keksz
tejszín
tetszés szerinti gyümölcs a díszítéshez

1 comments:

ORsi írta...

ez aztán igazán gyerekjáték. ugye a gyereke szívesen rakjosgatják a kekszet, stb.?

Megjegyzés küldése