2010. május 13., csütörtök

Lencsefasírt

Kaptam egy remek receptet Magyarországról :)

Egyszerű és finom és megállná a helyét, ha azt mondanám indiai…

De nem mondom, csak elmesélem, hogy is lehet elkészíteni:

-25 dkg lencse

-3 sárgarépa

-1 fej hagyma

-2-3 gerezd fokhagyma

-fűszerek (ízlés szerint)

-2 tojás

-1 marék zsemlemorzsa

-olaj

A lencsét előző este be kell áztatni (én mondjuk nagy előírás megszegő vagyok, nem áztattam be, inkább kicsit feltettem főni pár percre).

A sárgarépát megtisztítás után lereszeltem.

A lencsét, a hagymát és a fokhagymát mixerrel összedaráltam és a reszelt répához öntöttem.

Megfűszereztem, hozzáadtam a 2 tojást, a marék zsemlemorzsát és jól összekevertem.

Pogácsákat formáztam a masszából és forró olajban kisütöttem.

Dahival (joghurt), tartárral fogyasztottuk, de salátával is finom, azt gondolom.




1 comments:

Macsek írta...

Ez igazán vöröslencséből nagyon finom! :)

Megjegyzés küldése