2010. május 16., vasárnap

Kókuszos tekercs

Ha már kókuszos édességeknél tartunk:

Hozzávalók:


Kakaós alaphoz:
250g darált keksz
150g cukor
50g kakaópor
2 evőkanál lekvár
kb. 1,5dl langyos tej
Rum az ízesítéshez (rumaroma is teljesen rendben van, pár csepp elég)

Töltelékhez:
150g puha vaj
1 csomag vaníliás cukor
100g porcukor
100g kókuszreszelék + a díszítéshez

Elkészítés:
A tészta hozzávalóit jól összedolgozzuk, cipót formázunk és fóliába csomagolva fél órára a hűtőbe tesszük. (én nem hűtöttem, teljesen jó volt úgy is, vizes kézzel formázható) Közben a töltelék hozzávalóit is jól kikeverjük egy mixerrel. A tésztát három részre osztjuk, a kókuszreszelékkel megszórt folpackon kinyújtjuk az egyharmadot, egyenletesen elosztjuk rajta a szintén egyharmad krémet, és föltekerjük, tetejét is megszórjuk kókuszreszelékkel. Még két rudat készítünk így, majd a folpackban csomagolva min.2-3 órát hűtjük, de még jobb lesz, ha egy éjszakát is hagyjuk a hűtőben.

Jó étvágyat!

5 comments:

Csilla írta...

Judit! Köszönöm, hogy eszembe juttattad ezt a receptet! Én is előkeresem majd az enyémet, aztán majd egyeztetünk! :))) Tudod, nálunk csak az utolsó előtti mondattal lesz a gond! :)))

JuditAu írta...

Na igen, az első eresztés nálunk sem sokáig bírta a hűtőben... :DDD

Anna írta...

Az utolsó előtti mondaton úgy lehet segíteni, hogy 15-2O percre a fagyasztóba tesszük. És hamarabb lehet lakmározni! Nálunk is nagy kedvenc!!!
http://annaborzasi.blogspot.com/2010/02/kokuszos-keksztekercs.html
Nagyon jó ez a blog!

Unknown írta...

Kedves Annak, köszönjük a dicséretet! Mivel bebizonyosodott, hogy sok jó ember itt is elfér, szívesen látunk téged is sorainkban.

Anna írta...

Kedves Csilla,
Nagyon drága vagy ezzel a meghívással. Nem vezetek én nagy gasztroblogot, inkább amolyan vegyeskereskedés az én blogom.
Kerestem az emailcímed, hogy privátba írjam ezt, de nem leltem.
Megkereshetsz az annaborzasi@yahoo.com címen.

Megjegyzés küldése