2010. május 4., kedd

Körözött pótlék

Ezt a receptet azoknak ajánlom akik teljesen túró mentes övezetben élnek. Azaz környezetükben nem kapni túrót és késziteni sincsen kedvük. Én tíz éve tanultam és azóta is jó hasznát veszem mikor megőrülök már egy kis körözöttért, de nyomokban sincsen túróm.
Tehát:

Végy egy doboz Philadelphia krémsajtot (meglepő de eddig mindenhol találtam), 3-4 dl tejfölt, egy fej apróra vágott hagymát, izlés szerint sót, borsot, pirospaprikát, darált köménymagot. Mindezt egy tálban keverd jól össze és hűtőben néhány órán át érleld. Türelmetlenek azonnal is fogyaszthatják. :-))

5 comments:

Euthymia írta...

hihi, azért milyen jó, hogy a ködösben élőknek nem kell pótlékhoz nyúlniuk, mert asda és a tesco is árul jó kis quarkot, a lengyelek meg mégigazibb túrót :) :) hihih :) :) de itt messziföldön meg philadelphia sincs :( ezért kénytelenek vagyunk csinálni, bár a tej pillanatok alatt megalszik és már másnap délután van is túró! :)

Unknown írta...

Ezt nagyon köszönöm!

ORsi írta...

szuper! tényleg philadelphia krémsajtot mindenhol kapni. mint ahogya, coca colát vagy ob-t is;-)

JuditAu írta...

Hehe, ez tényleg jó, én is biztosan ki fogom próbálni.
Mondjuk én ricottát szoktam használni túró helyett, és maximálisan jól helyettesíti a túrót. (a kimért ricotta, nem a dobozos)

Christine írta...

Örülök hogy tetszik! :-))

Megjegyzés küldése