2010. május 13., csütörtök

Sült csirke kukoricás rizzsel

Itt volt a sok gyerek, mit csináljak ami gyors, izletes és sokat lehet egyszerre csinálni belőle?

Hozzávalók:
csirkecomb
olaj-vaj
póréhagyma
paprika
paradicsom
bors
ételizesitő
majoranna

rizs
kukoricakonzerv

A lábasba tettem felesen vajat és olajat, felhevitettem, ebbe pirosra sütöttem a combok mindkét oldalát. Felapróztam a hagymát, paprikát, paradicsomot, a tetejére szórtam jó vastagon, megszórtam ételizesítővel, borssal, bőven majorannával, majd fedő alatt készre pároltam-sütöttem. Fél óra mulva megfordítottam a husikat, igy a zöldségek alulra kerültek, sülhettek is most már.

Közben elkészítettem a rizst, nyakon öntöttem egy kukoricakonzervvel, hagytam hagy párolódjanak együtt.

Tálaláskor a sült zöldségeket is oda tettem a husi mellé, mi nagyon szeretjük, kivánságra pedig meg lehet locsolni a rizst egy kis lével ami a husiból sült ki. Nagyon finom, füszeres. Ha valaki meg szeretné még bolonditani, akkor tehet mellé egy kanál tejfölt, más izt ad, de igy is nagyon finom!

1 comments:

ORsi írta...

ezt a kukoricás rizst nagyon szerettem régen. de jó, hogy eszembe juttattad!

Megjegyzés küldése