2010. május 11., kedd

Variáció túrós tésztára

A Zuram nem volt éhes, illetve gyümölcsvacsit tartott. Tudjuk, én vagyok a nagyevő minálunk, ezért toporogtam kicsit a konyhában, hogy én mit vacsorázzak? Megláttam az éppen csöpögő túrót, amit délután gyártottam. Főztem ki hozzá tésztát. De mire kifőtt a tészta megpucoltam 1 fej hagymát és utána olajban jól megpirítottam és hozzáöntöttem egy kis túrót. 2-3 pillanatra hagytam együtt melegedni és ráöntöttem valamennyi dahit (itteni joghurt) és ezzel is hagytam kicsit a lángon.

Belekavartam a tésztát és jól felcsavartam a lángot, míg lereszeltem egy kis (mű)sajtot, hogy picit kapjon oda. Kevergettem és hagytam, hogy sercegjen, rádobtam a sajtot, ami valahova beleolvadt. Jaj, az illata nagyon jó volt.

Kiöntöttem tányéromra, megsóztam és mindmegettem…

Egészen sztrapacska íze volt :)

Gondolkoztam, hogy a mai kutyulmányom feltegyem-e a receptek közé?

Mivel túlettem magam, ezért mozdulni sem bírtam az asztaltól, így elkészült a bejegyzés.




3 comments:

ORsi írta...

épp nekem is túróstésztáraáj a fogam napok óta. sztrapacskáért pedig már teljesen odalennék. de valahogy sosem szánom rá magam. most lehet, hogy kaptam egy jó kis lökést:-)

Macsek írta...

A spenótos-túrós is nagyon finom :))

Euthymia írta...

@Orsi, rajta, rajta, nem fogod megbánni :) :)
@Macsek, na azt is majd ki kell próbálni :) :)

Megjegyzés küldése