2010. május 7., péntek

Csirkemell gombával

Hétvégén összekevertem pár receptet, és ez lett a végeredmény, sajnos találóbb nevet nem tudtam kitalálni.


Hozzávalók:

csirkemell
gombakonzerv
tejföl
lapsajt
bors
tejszin

Elkészítés:

A csirkemelleket vastagabb szeletekre vágtam, sóztam, borsoztam, majd kevés forró olajban pirosra piritottam mindkét oldalát. Egy vékonyan kivajazott tálba szépen sorba raktam a sült csirkemelleket. Még egy picit sóztam a husin, rátettem egy szelet lapsajtot, ráhalmoztam a gombát, megborsoztam, tejföllel beboritottam az egészet, majd tejszinnel leöntöttem. Nem fedtem le a tetejét, kb. 40 perc alatt sült szép pirosra.

Köretként sültkrumplit és zöldséget tálaltam, de rizzsel is biztos nagyon finom!

2 comments:

Csillu írta...

Guszta!... és kreatív:)

Euthymia írta...

mh, ez de jó lehetett! erről eszembe is jutott egy káposztás-csirkés recept, csak nincs hozzá képem...de lehet, hogy majd azért megírom majd. Hamarost lesz helyi is, már megvettem a hozzávalókat :) izgi :)

Megjegyzés küldése